فروشگاه اینترنتی ستاره ی نت

نمایش منو و دسته بندی
بستن

مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB

COB Mmulti Power Mini Light
مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB

قیمت محصول

149,000 تومان
36 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB

استفاده به عنوان جا کلیدی و درب باز کن نوشابه و ...

طراحی بسیار جالب و کاربردی

دارای 3 حالت نوردهی (ضعیف-قوی-چشمک زن)

دارای کابل شارژ تایپ C

قیمت : 149000 تومان



مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB محصول کاربردی برای استفاده در کمپینگ و مسافرت های بیرون شهری حتی داخل منزل است. این مدل پروژکتور با طراحی و کیفیت عالی خود در مسافرت ها و گردشگری و همچنین درموارد اضطراری همچون نبودن برق, به سهولت مورد استفاده قرار میگرد. این پروژکتور COB با سه حالت نوردهی بصورت ثابت (پر نور , کم نور) و چشمک زن (SOS) محیط اطراف خود را به طور کامل روشن می کند. در پشت این محصول یک آهنربا پر قدرت و یک دسته تعبیه شده است که طراحی آهنربا به این محصول اجازه می دهد تا به هر فلزی متصل شود شما میتوانید به سرعت آن را به یک سطح فلزی، حتی وارونه (مثلاً به سقف یا کاپوت ماشین) متصل کنید و دسته قابل تاشو 180 درجه اجازه می دهد تا لامپ در زوایای مختلف قرار گیرد یا در  مکان های خاصی آویزان شود ومحیط را کاملا روشن کند.
وقتی زمان شارژ  مجدد فرا می رسد، کافی است آن را به هر منبع تغذیه USB وصل کنید. این چراغ  قوه شارژی USB توسط یک باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت 500 میلی آمپر  ساعت، کابل شارژ تایپ C به USB تغذیه می شود. معمولاً حدود 2 ساعت طول  می کشد تا کاملاً شارژ شود. پایه آهنربایی  قوی و دسته قابل چرخش به شما امکان می دهد در حین کار دستان خود را رها  کنید. طراحی آهنربا به لامپ اجازه می دهد تا به هر فلزی متصل شود و دسته  قابل تاشو 180 درجه اجازه می دهد تا لامپ در زوایای مختلف قرار گیرد یا در  مکان های خاصی آویزان شود.این چراغ قوه  جاکلیدی می تواند نورهایی با حداکثر 800 لومن ساطع کند. این یک نور روشن با  زاویه گسترده ارائه می دهد. LED فنی بزرگ COB اجازه می دهد تا از این چراغ  به عنوان چراغ کار کوچک و چراغ اضطراری استفاده شود. چراغ قوه قابل حمل دارای کارابینی است که به راحتی به حلقه کلید یا کیف وصل می شود و در  برابر آب و ضربه مقاوم است. از طرف دیگر، بطری بازکن خوبی است. شما می  توانید از آن در سناریوهای مختلفی مانند کمپینگ، پیاده روی سگ، جستجوی  چیزها، تعمیر استفاده کنید.


قیمت : 149000 تومان


ویژگی های مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB:
- استفاده به عنوان جا کلیدی و درب باز کن نوشابه و ...
- دارای 3 حالت نوردهی(ضعیف-قوی-چشمک زن)
- مقاوم در برابر آب و گرد وگبار و ضربه
- دسته  قابل تاشو 180 درجه
- دارای کابل شارژ تایپ C
- LED فنی بزرگ COB
- دارای آهنربای قوی
- رنگ نور: مهتابی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 149000 تومان